İzleyiciler

3 Ocak 2017 Salı

Tanışalım.

     Blog okuyan yada yazan biri değildim ta ki içimi dökecek bir yer arayana kadar. Amacım bir nevi yazmak yazmak yazmak... Tanımak, tanıtmak.. Hatalarım varsa affola :) Hayatımızda bazı dönüm noktaları vardır ben bir çoğundan geçtiğimi düşünüyorum şimdi bambaşka bir dönüm noktasındayım. Minicik bir yürek taşıyorum içimde ve bu beni inanılmaz heyecanlandırıyor. Çok farklı bir heyecan... Bu dönemde yazarak hem burdan paylaşıp hem de ilerde ona seni öğrendiğim de blog açmıştım derim ne dersiniz?
   
 

8 yorum :

  1. Ah hayırlı olsun. Hem minik bebişiniz :) hem de bloğunuz :) Bloğunuzu takibe alacaktım ama izleyici gadgeti eklememişsiniz. Yardıma ihtiyacınız olursa çekinmeyin olur mu? Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi söylediklerinizi yaptım olmuştur inşallah çok teşekkür ederim

      Sil
  2. İnanın gerçekten acemiyim içimi dökmek için açtım becerebilecek miyim bilmiyorum nasıl ekliycem gadgeti:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun hiç sorun değil. Hepimiz acemi olduk :) Kontrol panelinde "yerleşim" yazısına tıkla. Açılan ekranda "gadget ekle" tıkla. Tekrar açılan ekranın üst solunda "diğer gadgetler" yazısına tıkla. Ve izleyici gadgetini göreceksin. Onu ekle. Hepsi bu kadar :) Kafana bir şey takılırsa her zaman yardımcı olurum :)

      Sil
  3. İnanın gerçekten acemiyim içimi dökmek için açtım becerebilecek miyim bilmiyorum nasıl ekliycem gadgeti:-)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yapmışsınız bence büyüyünce de okuyup hava atmak için tüm arkadaşlarına söyler baaak annem neler yapmış diye :)
    Bu arada hikaye kalpli kadın blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe aldım, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah doğsun büyüsün sabırsızlıkla bekliyorum :) teşekkürler bende sizi takibe aldım :)

      Sil
    2. İnşallah doğsun büyüsün sabırsızlıkla bekliyorum :) teşekkürler bende sizi takibe aldım :)

      Sil